Bu Blogda Ara

24 Haziran 2014 Salı

main() {

 HELLO WORLD...

  Hoşgeldin araştırmacı insan. Buraya geldiğine göre yazılım konusunda heveslisin hatta büyük ihtimal öğrencisin. Okulda geçen birkaç saatlik ders ile ancak belli bir seviyeye kadar gelebilirsin, o seviye de okula ve sana göre değişir. Asıl iş ders bittikten sonra başlar: uygulama yazmak!

  Ben buraya ansiklopedi bile yazsam, anladığını sansan da uygulama yapılmadıkça bu iş öğrenilemez. Kesin ve net bak öğrenilemez! İşin sırrı bu. Bu yüzden küçük projeler üzerinden gitmeyi planlıyorum. Örneğin HTML, JavaScript vs anlatılırken adım adım tam donanımlı bir web sitesi oluşturulacak. C# atıyorum bir telefon rehberi programı yaparak anlatılacak. Siz de üzerine küçük oynamalar yaparsanız oh ne güzel (:
  Hadi başlayalım...

}

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder